• Sprzęt Kross Lea F4

Michał, Hania i Baśka - niesamowite stworzenia

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 0

Pogoda może i nie rozpieszczała podczas dzisiejszej jazdy, ale za to po drodze spotkałam miłych gości, którzy stali się tematem tego wpisu.
Z Iwna obrałam kierunek na Sanniki, małą wieś znajdującą się w gminie Kostrzyn. Z ciekawostek historycznych, w Sannikach urodził się nie byle kto, a generał dywizji Wojska Królestwa Polskiego Ignacy Prądzyński, wódz naczelny powstania listopadowego. Na jego cześć w Sannikach umieszczona została tablica pamiątkowa poświęcona jego pamięci.

Ku pamięci... (© anka88)

Dalej skręciłam w polną drogę prowadzącą do Ogródków Działkowych Wagowo, gdzie po drodze napotkałam na trzy, bardzo fajne osobniki, którym właściciel nadał imiona... Michał, Hania i Baśka :)

Zrobił się mały zamęt, ale po chwili wszystko było pod kontrolą :) (© anka88)

Widać nie tylko ja byłam tzw. "paparazzi" (© anka88)

Jak sam właściciel stwierdził, te zwierzaki są niesamowite, no i ja się z nim nawet zgodzę.
Dalej pojechałam w stronę Wagowa, no a stamtąd już prosto do domciu.