• Sprzęt Kross Lea F4

W okolicach Puszczy Zielonka i po Poznaniu

Sobota, 2 kwietnia 2016 · dodano: 02.04.2016 | Komentarze 0

Ależ to był piękny, rowerowy dzień. Dosłownie... cały dzień na rowerze. Wyjechałam z domu ok. godz. 11:00, wróciłam o 20:00. Tym razem podroż przebiegała m. in. przez takie miejscowości jak: Wagowo-Pobiedziska-Tuczno-Wierzonka-Koziegłowy-Poznań-Iwno. Po drodze mijałam kilka jezior oraz inne, mniej przyjemne widoki, jak np. niżej przedstawiona hałda śmieci w miejscowości Borówko, gmina Pobiedziska.

Wysypisko śmieci komunalnych, gm. Pobiedziska (© anka88)

Później było już bardziej przyjemniej, bo po drodze same jeziora.

Jezioro Dobre, gm. Pobiedziska (© anka88)

Jezioro Jerzyńskie w miejscowości Złotniczki (© anka88)

Jezioro Wronczyńskie Duże (© anka88)

Jezioro Stęszewskie w Tucznie (© anka88)

W Wierzonce obrałam kierunek na Poznań. Tam byłam umówiona ze swoimi ulubionymi :) znajomymi, którzy potowarzyszyli mi w przejażdżce do Parku Dębina, na Łęgi Dębińskie, Jezioro Rusałka, Park Sołacki i nad Maltę.

Bożo i Andzia na Łęgach Dębińskich (© anka88)

Katedra Poznańska (© anka88)

Jezioro Rusałka (© anka88)

Park Sołacki z wypasionymi furkami :) (© anka88)

Bożko i Andzia na tle Katedry Poznańskiej :) (© anka88)

Bożo wie, że uśmiech to podstawa! (© anka88)

Fajne widoki rozpościerały się z nowo wybudowanej Wartostrady w pobliżu Bramy Poznania (© anka88)

A na koniec Malta...

(© anka88)

Droga powrotna przebiegała bardzo spokojnie. Jedyne co było uciążliwe, to wiejący prosto w twarz wiatr, jednak to i tak mnie nie zniechęca do dalszych podróży, bo ja uwielbiam jazdę na rowerze.