• Sprzęt Kross Lea F4

Rodzinnie na działeczkę

Niedziela, 12 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 0

Niedzielę przeważnie spędza się w gronie rodzinnym, więc tak też było dzisiaj w moim przypadku. Brat zaprosił rodzinkę na swoją działeczkę do Pławc. Jedna część podróżowała samochodem (czego nie podzielam), a druga część (ta, którą rozumiem) jako środek lokomocji wybrała rower :) Z domu wyjechaliśmy po obiadku. Ja, siostra i szwagier mieliśmy do pokonania niezbyt ciekawą i przyjemną drogę polną w ruchomych piaskach w okolicy miejscowości Klony.

Kross dał radę :) (© anka88)

Moi towarzysze też :) (© anka88)

Dalsza droga była już spokojniejsza, ponieważ skończyły się ruchome piaski, a rozpoczął asfalt.

Znalazło się pole z makami (© anka88)

Jadą świry, jadą :) (© anka88)

Dojechaliśmy do Pławc. Szwagier zaproponował wizytę w sklepie, w którym czekał na niego napój Bogów :) Ale spokojnie, nie napił się go, bo musiał jeszcze wrócić do domu. Klimacik udzielił się za to każdemu z osobna i od razu przypomniała nam się scena rodem z serialu Ranczo :)

Dziadziunia w roli głównej :) (© anka88)

Po dotarciu na miejsce wypiliśmy kawunię, zjedliśmy deser, no i jak małe dzieci skakaliśmy na trampolinie. To były dopiero jaja... A ja straciłam przy tym głowę i ręce, co widać na załączonym obrazku.

Był czaaad (© anka88)

Niedziela minęła bardzo miło i co najważniejsze... w gronie rodzinnym! Bo co? Bo rodzina jest najważniejsza! A jak!