• Sprzęt Kross Lea F4

Posnania Bike Parade i pierwszy 1000 tego sezonu

Niedziela, 19 czerwca 2016 · dodano: 19.06.2016 | Komentarze 0

W dniu dzisiejszym w Poznaniu miało miejsce prawdziwe Rowerowe Flower Power czyli niecodzienna, bardzo kolorowa parada rowerowa ulicami Poznania. Po raz pierwszy wzięłam udział w tego typu imprezie i muszę przyznać, że było bardzo sympatycznie. Posnania Bike Parade to pierwsza rodzinna impreza promująca miejską kulturę rowerową, skierowana do wszystkich osób, dla których rower jest czymś więcej niż tylko środkiem transportu. Uczestnicy imprezy wystylizowali się w stylu "Flower Power", czyli w kwiatowe motywy, które zostały potem nagrodzone przez organizatorów. Pierwsze 1000 osób, które zarejestrowało się w programie otrzymało drobny upominek w postaci plecaka, bidonu i opaski. Na miejscu zbiórki, czyli na Golęcinie, odbyły się pokazy akrobacyjne niejakiego Pana Jonasza, które robiły wrażenie...

Początek imprezy (© anka88)

Sztuczki Jonasza (© anka88)

Zbijanie balona... pomiędzy nogami :) (© anka88)

Przeskakiwanie przez poprzeczkę na wysokości 120 cm (© anka88)

W dalszej części uczestnicy udali się na piknik na Plażę Miejską Rataje, gdzie  odbyło się znakowanie rowerów przez Policję, rozstrzygnięcie konkursu na najciekawszą stylizację oraz koncert Ani Rusowicz.

Uczestnicy parady (© anka88)

Tłumnie i kolorowo (© anka88)

Ania Rusowicz (© anka88)

Droga powrotna została przeze mnie celowo wydłużona, ponieważ chciałam dobić do pierwszego tysiąca przejechanych kilometrów w tym sezonie. Jak widać, udało się :)