• Sprzęt Kross Lea F4

Nekielka i Czerniejewo

Sobota, 17 września 2016 · dodano: 17.09.2016 | Komentarze 1

Od rana troszkę zeszło mi na domowych pracach, więc na rower mogłam wybrać się popołudniu :) Pojechałam na zwiedzanie miejscowości Nekielka, w której już kilka razy gościłam, ale dopiero dzisiaj objechałam ją całą. Już myślałam, że okolica moja jest mi dobrze znana, a tu proszę... niespodzianka :) W Nekielce po raz pierwszy dojechałam nad Łowisko Expert Karp nad którym znajdowało się sporo wędkarzy z całym ekwipunkiem. Co mnie zaskoczyło, to oznakowanie drogi rowerowej, które drogi jako takiej nie przypominało :/ Dodatkowo tablica z napisem WSTĘP WZBRONIONY troszkę mnie zdziwiła, ale gdzie diabeł nie może, tam Anię poślę, więc wjechałam na teren łowiska i co? I nikt mi nic nie zrobił :)
Dalej udałam się do Lasu Czerniejewskiego, aż dojechałam do Centrum. W Czerniejewie dziś zakończenie lata, więc było troszkę tłumnie pod Pałacem. Gwiazdą wieczoru Mezo Band. Z Czerniejewa obrałam kierunek na Wierzyce skąd prowadziła asfaltowa droga prosto do Iwna. Cieszę się, że pogoda dopisała w dniu dzisiejszym. Tego mi było trzeba!

Droga rowerowa w troszkę w innej formie (© anka88)

Łowisko Expert Karp Nekielka (© anka88)

Las Czerniejewski (© anka88)

Taka piękna droga doprowadziła mnie do... (© anka88)

prywatnej posesji... Dalej przejazdu nie było :/ (© anka88)

Zakończenie lata w Czerniejewie (© anka88)

A na koniec zwierzynka (© anka88)