• Sprzęt Kross Lea F4

Taką jesień lubię :)

Sobota, 22 października 2016 · dodano: 22.10.2016 | Komentarze 2

Jak w temacie... Jesień jest piękna pod warunkiem, że towarzyszą jej promienie słoneczne dzięki którym wszystko nabiera innego, bardziej wyrazistego koloru :) Dzisiaj troszkę późno wybrałam się na rower, ale zdążyłam po pierwsze zaczerpnąć świeżego powietrza, a po drugie nacieszyć oczy barwnymi krajobrazami. Jak ja lubię takie klimaty!!! :))) Wyjazd nie za długi, ale uważam, że właśnie w taką pogodę jak dziś najlepszym pomysłem jest wyjazd do lasu, więc podobnie jak w poprzednim tygodniu odwiedziłam PK Promno przemierzając Kapalicę, Kociałkową Górkę i Nową Górkę.
Com widziała? Zobaczcie sami :)

Jesienny klimat w Glince Duchownej z widokiem na Iwno (© anka88)

Jest uczucie, oj jest :) (© anka88)

Droga do Buszkówca (© anka88)

PK Promno wita (© anka88)

Okolice Nowej Górki (© anka88)

A tak witały mnie koniki w drodze powrotnej :) (© anka88)

Dobrze, że nie potrafię wysiedzieć na dupsku i miałam chęci na rower.