Okolica zimą

Poniedziałek, 16 stycznia 2017 · dodano: 16.01.2017 | Komentarze 5

Rano wstałam, zjadłam śniadanie i pomknęłam na rower w pięknej, zimowej scenerii. Kiedy wyjeżdżałam na termometrze było -1,5C, wracając temp. wzrosła do +0,5C, jednak mimo to delikatnie zmarzły mi palce u stóp. Ale nie ma to tamto... czas na rowerze spędziłam miło i przyjemnie, w blasku słońca i oślepiającego śniegu na drogach. Przejażdżka po okolicy przez miejscowości: Iwno - Wiktorowo - Sanniki - Wagowo - Kociałkowa Górka - Buszkówiec - Glinka Duchowna - Iwno.

Droga do Wiktorowa. Jazda po ubitym śniegu też może być przyjemna. (© anka88)

A tu już droga z Wiktorowa do Rujscy... (© anka88)

Lubię napawać wzrok nawet i takimi prostymi krajobrazami :) (© anka88)

| 21:05 poniedziałek, 16 stycznia 2017 | linkuj Zobaczymy jak takie "proste" krajobrazy będą odbierane w środku sierpnia :) ku pamięci!
Marta84
| 18:33 poniedziałek, 16 stycznia 2017 | linkuj Pięknie :)
| 17:15 poniedziałek, 16 stycznia 2017 | linkuj Jestem dumny z Ani :-) Ps. piękny widok na 2 zdjęciu.
JPbike
| 17:10 poniedziałek, 16 stycznia 2017 | linkuj Pięknie Anka, nie ma to jak iść na rower w piękny zimowy słoneczny poniedziałek :)
rolnik90
| 12:24 poniedziałek, 16 stycznia 2017 | linkuj Dokładnie tak jak ja;-) Tez dziś się wybrałem rowerem po najbliższej okolicy. Wpis będzie później. Gratuluje formy na początku roku. Bardzo fajne zimowe foteczki:-) Pozdro