Słonecznie, ciepło, przyjemnie :)

Poniedziałek, 27 lutego 2017 · dodano: 27.02.2017 | Komentarze 4

Dzisiaj to była przyjemna jazda... w słoneczku, 10 stopniach Celsjusza i z uśmiechem na twarzy :) Nic tak nie cieszy jak chwile spędzone właśnie na rowerze. W powietrzu czuć wreszcie zbliżającą się wiosnę.

W okolicy póki co widoczne bardzo podmokłe tereny. Tu jeden z nich...

To nie jezioro, to zalane pole! Jak widać łabędziom to nie przeszkadza (© anka88)

Nowa odmiana drzewek (wodniste :)) (© anka88)

Jeden z moich ulubionych widoków :) (© anka88)

Krótka przejażdżka, ale jakże udana. No i git :)

| 21:06 wtorek, 28 lutego 2017 | linkuj Grzesiek, ten widok to z Glinki Duchownej :)
| 22:47 poniedziałek, 27 lutego 2017 | linkuj Ale wody :o Ja dzisiaj wjechałem do lasu i była gitara. Nawet błota nie uświadczyłem. Też miałem radochę.
| 21:12 poniedziałek, 27 lutego 2017 | linkuj Widoczek z ostatniej fotki zaprawdę milusi. A jak się zazieleni to będzie szał :)
| 19:40 poniedziałek, 27 lutego 2017 | linkuj Mówisz, że łabędziom to nie przeszkadza - i masz rację! Gorzej już z właścicielem tego zalanego pola - pewnie już oblicza straty. Ten widok na ostatnim zdjęciu to z Jagodna?