Śnieżycowy Jar zaliczony :)

Niedziela, 19 marca 2017 · dodano: 19.03.2017 | Komentarze 8

Śnieżyca wiosenna - roślina przedwiośnia, występująca głównie w Sudetach i Karpatach, a także w naszej okolicy na obszarze NATURA 2000, w miejscowości Starczanowo. To ona stała się dziś tematem przewodnim naszego wyjazdu. Pewnie nieraz już czytaliście o Śnieżycowym Jarze, czy to na blogu czy innym serwisie, dlatego też nie będę się powtarzać i przytaczać tutaj po raz n-ty informacji o tym miejscu. Rozwiąże to inaczej i odeślę zainteresowanych na stronę Nadleśnictwa Łopuchówko. Ja pokrótce opowiem co działo się w drodze do i z powrotem...

Otóż działo się jak zwykle wiele... Wiało, przebijało się słoneczko, chmurzyło się... eee tammm... bez sensu! Po co ja piszę o pogodzie, skoro to nie stacja meteorologiczna :) Przejdźmy do konkretów, a konkretem było to, że czułam się zajebiście z dwóch powodów. Po pierwsze jestem prawdziwą szczęściarą, ponieważ jazda z tak obeznanym przewodnikiem jakim niewątpliwie jest Grzesiek to istna przyjemność i radość, a po drugie to udało nam się znaleźć w odpowiednim czasie w owym rezerwacie przyrody. Miejsce to przyciąga rzesze turystów, o czym mogłam przekonać się naocznie.

Tak cieszę się na każdy wyjazd :) (© anka88)

Dojeżdżamy do miejscowości Trzaskowo, w której znajduje się tzw. Akademia golfa (© anka88)

Z takim oto centrum sportowo - rekreacyjnym, Trzaskowo Golf Club (© anka88)

W drodze podziwiamy widoki. W oddali wieża Dziewicza Góra (© anka88)

A ciut bliżej zwierzynka (© anka88)

Dojeżdżamy do Starczanowa. Zastanawiam się nad obrotami gospodarzy z tytułu parkingu na ich ziemiach. 4 zł od auta... interes się kręci :) (© anka88)

Grzesiek wyczuł grochówkę :) Trzeba było więc ją skosztować (© anka88)

Uczta, której skutki uboczne czuję do teraz. Na szczęście szybko się ulatniają :) (© anka88)

Drogi nie wyglądały tak cały czas. Wyglądały tak tylko na tym odcinku, ale daliśmy radę (© anka88)

Grzesiek sterujący ruchem :) (© anka88)

My i nasz cel:** (© anka88)

Śnieżyca wiosenna zwana też gładyszkiem albo śniegółką (© anka88)

Piękne dywany śnieżycy (© anka88)

Turyści (© anka88)

W drodze powrotnej Grzesiek pokazał mi fajny punkt widokowy na Wartę (© anka88)

Następnie zrobiliśmy sobie piknik przy opuszczonym Pałacu w Uchorowie (© anka88)

I sfotografowaliśmy Pałac w Boduszewie (© anka88)

Kolejna świetna wycieczka. Co tu dużo pisać... Jestem mega zadowolona za każdym razem kiedy podróżuje z moim kompanem :) To jest piękne! Grzesiek, po raz kolejny wielkie dzięki, za wszystko :)

Pozdrawiam,

z3waza
| 21:08 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Już dawno tam nie byłem... a kwiatki zawsze urocze zwłaszcza te pierwsze
rolnik90
| 19:41 wtorek, 21 marca 2017 | linkuj Kolejni którzy skusili się na grochówkę;-)
jerzyp1956
| 14:37 poniedziałek, 20 marca 2017 | linkuj Super wycieczka...pozdrawiam
| 22:31 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj 4zł za parking, 8zł za grochóweczkę i biznes się kręci. Na szczęście my nie musimy płacić za parking :D W tego golfa w Trzaskowie chętnie, bym pograł.
| 21:05 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Trollking - Trafne spostrzeżenie. Jeżdżę tam od kilku lat rowerem i stwierdzam, że to co tam się dzieje, zaczyna zmieniać się w jakiś disneyland, chodzi o natłok zwiedzających i ilość aut, które rozjeżdżają na miazgę całe Starczanowo.
| 20:05 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Jak zwykle słodziaki :) no i super!! ;)

Ten Jar mnie coraz bardziej przeraża - robi się klimacik jak we wspomnianych Sudetach, a konkretnie w Karpaczu. Choć tam 4 PLN za parking to cena promocyjna :)
| 19:38 niedziela, 19 marca 2017 | linkuj Aniu :-))))