Do Pobiedzisk

Sobota, 6 maja 2017 · dodano: 06.05.2017 | Komentarze 4

Od rana nic nie wskazywało na to, że będziemy mogli wybrać się na rower, bo jak to przeważnie bywa pogoda fajna jest w tygodniu, a jak zbliża się weekend to nagle zaczyna coś się chrzanić. Na szczęście nam udało się wykorzystać moment bez deszczu i wybraliśmy się do Pobiedzisk. Po drodze pozdrowił nas bociek :)

Bociek (© anka88)

W drodze... (© anka88)

Miłego wieczoru :)

JoannaZygmunta
| 07:02 poniedziałek, 8 maja 2017 | linkuj Maniek a dlaczego w tym właśnie tunelu dobrze się śpiewa? Ja jeszcze w żadnym nie śpiewałam.
| 22:26 sobota, 6 maja 2017 | linkuj Taaaa... Kinder - niespodzianki :D A wtedy trzeba kupić kolejny rower, najpierw biegowy, później z bocznymi kółkami, itp. :D

P.S. W tym tunelu fajnie się śpiewa :D
| 19:36 sobota, 6 maja 2017 | linkuj Hehe, no właśnie :) a jak "niespodzianka" to szykuje się przerwa od roweru!
anetkas
| 18:31 sobota, 6 maja 2017 | linkuj Uważaj, bo bociany przynoszą "niespodzianki" ;)