Młodzi opanowują Pola Lednickie

Sobota, 3 czerwca 2017 · dodano: 03.06.2017 | Komentarze 4

Tak się przypadkiem złożyło, że wspólnie z Grześkiem natrafiliśmy na tłumy młodych ludzi (i nie tylko) szturmem opanowujących Pola Lednickie. Powód? Otóż dzisiaj jest ten dzień, kiedy odbywają się tam coroczne Spotkania Młodych LEDNICA 2000. W tym roku to już LEDNICA 2017 :) Kilkakrotnie byłam na Polach Lednickich, jednak jeszcze nigdy nie miałam okazji zobaczyć na własne oczy jak są one przepełnione ludźmi właśnie w czasie święta młodych. Szok! Ludzi jak mrówek i ledwo co rowerem można przejechać.

Zanim dojechaliśmy na miejsce zrelaksowaliśmy się chwilkę na plaży nad Jeziorem Lednickim (© anka88)

Pielgrzymowie na Polach Lednickich (© anka88)

| 06:35 niedziela, 4 czerwca 2017 | linkuj Trollking - masz całkowitą rację niestety :/ Dla mnie to fenomen dzisiejszych czasów. No ale każdy postrzega świat inaczej, więc szkoda polemizować z młodym narodem :)
| 20:16 sobota, 3 czerwca 2017 | linkuj Ok, ok, cofam :) właśnie przeczytałem wpis Grigora ;) czyli jednak tak źle z nimi mentalnie nie jest - jeśli im takie głupoty przychodzą do głów, żeby tam być, to chociaż muszą się znieczulić. Reakcja prawidłowa :P
| 20:12 sobota, 3 czerwca 2017 | linkuj Jedyny plus jak na moje takich zlotów to to, że da się pokręcić między nimi i jest mała szansa na przebicie opony przez rozbite butelki :) Ale mogę się mylić - nie byłem i nie będę, więc jedynie teoretyzuję :)
| 19:07 sobota, 3 czerwca 2017 | linkuj Ze względu na miejscówkę, podzieliłbym imprezę na 2 obozy : 1.Przed Rybą - obóz młodych duchem. 2.Za Rybą - obóz młodych gniewnych.