Hello Poznań :)

Niedziela, 9 lipca 2017 · dodano: 09.07.2017 | Komentarze 2

Wraz z Grześkiem i p. Krzysztofem wybrałam się do Poznania zobaczyć co się dzieje nad Jeziorem Rusałka oraz Strzeszynkiem. A dzieje się dużo, ponieważ sezon letni rozpoczął się na całego i tym samym wielu Poznaniaków czas wolny spędza właśnie nad wspomnianymi jeziorami. Przy okazji Grzesiek pokazał ojcu zmiany jakie zaszły w Poznaniu na przełomie ostatnich lat i ile też powstało nowych ścieżek rowerowych, po których to mogliśmy się z dumą poruszać. To cieszy! Bardzo!

Jezioro Rusałka (© anka88)

Jezioro Strzeszyńskie (© anka88)

Nowy odcinek Wartostrady, który przypadł do gustu również i nam (© anka88)

Zdjęcie pod Poznańską Katedrą musi być. A jak :) (© anka88)

Bardzo nas cieszy fakt, iż Poznań zmienił się pod kątem nowych odcinków rowerowych, po których można poruszać się bezpiecznie. Wreszcie teren został prawidłowo zagospodarowany i zachęca do uprawiania sportu. Poznań - tak trzymać! :)

A Wam Panowie wielkie dzięki za miłą przejażdżkę :)

| 19:29 poniedziałek, 10 lipca 2017 | linkuj Poznań dziękuje :) Takie stowarzyszenia jak Rowerowy Poznań robią dobrą robotę, żeby było lepiej, wymuszając pewne decyzje w Urzędzie. A i zmiana prezydenta dużo dała, m.in. przez powołanie oficera rowerowego, który za starego prezia (rowerzysty!!! triathlonisty!!!) był nie do pomyślenia.

No i my, tutejsi, lobbujemy, zgłaszamy - ze mną również. Chyba - jak widać - warto! :)
| 21:25 niedziela, 9 lipca 2017 | linkuj :-)))) Zmienia się mentalność i bardzo dobrze.