W towarzystwie Grześka :)

Czwartek, 20 lipca 2017 · dodano: 20.07.2017 | Komentarze 5

Po pracy umówiona byłam z Grześkiem, więc podjechałam do Bogucina, a stamtąd kierowaliśmy się na Antoninek, aż dotarliśmy nad Maltę. Tam zrobiliśmy sobie krótką przerwę, po czym obraliśmy kierunek Zalasewo - Kruszewnia - Gowarzewo - Siekierki - Paczkowo - Sarbinowo. Tam też każdy pojechał w swoją stronę. Pomimo wspaniałego towarzystwa ciężko się dziś kręciło. Niestety upał robi swoje. Mnie osobiście jazda w takich warunkach osłabia.

Grześ,

dobrze, że jesteś :*

Jedno ze spojrzeń na Poznańską Maltę. Jest woda, są plażowicze, jest relaks :) (© anka88)

| 19:15 piątek, 21 lipca 2017 | linkuj Otóż to! Trollking ma znowu rację :) A do tego te małe, czarne "przecinki" przyklejające się do rąk, nóg, twarzy doprowadzają do szału.. Wrrr... Wszędzie ich pełno.
| 18:29 piątek, 21 lipca 2017 | linkuj Można, można. Gdy człowiek wygląda jak przegotowany burak, pikawa wyskakuje z klatki, a na głowie można smażyć jajecznicę - da się nie lubić lata :)
Kot
| 05:23 piątek, 21 lipca 2017 | linkuj No jak tak można? :D
Ja wprost uwielbiam gdy jest ciepło i czuję się wtedy świetnie :).
| 19:54 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Dobrze, że się nie przykleiliście do asfaltu. W sumie może źle - zostalibyście żywym pomnikiem rowerowej pary :)
| 19:28 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Ja nigdy nie tęsknię za latem.