Praca + okolica

Piątek, 28 lipca 2017 · dodano: 28.07.2017 | Komentarze 2

Intuicja mnie dziś nie zawiodła :) Postanowiłam tyłek podnieść ciut wcześniej i wybrać się do pracy rowerem, żeby nie zmoknąć :) Liczyła się każda sekunda, a po dojeździe stwierdziłam, że mam fuksa. Lunęło zaraz po tym jak przekroczyłam próg drzwi. Po pracy również nie było tragedii, ponieważ przeczekałam krótką burzę i potem już mogłam cieszyć się rzadko widzianym w tym tygodniu słoneczkiem. Pokręciłam się troszkę koło Łowęcina, Sarbinowa, Góry i Kostrzyna. Jadąc w kierunku Jasina ucieszyła mnie zmiana nawierzchni na odcinku drogi bocznej wzdłuż krajowej 92. I nie chodzi mi tutaj o te malutkie dziury, bo one są wszędzie. Chodzi mi o to, że ta droga wołała już o pomstę do nieba. Nawierzchnia wreszcie została wyrównana i utwardzona, dzięki czemu trasę pokonuje się ciut przyjemniej. Nie przepadałam za nią z dwóch względów: bo była mega dziurawa i hałaśliwa. Teraz jest tylko hałaśliwa, ale na to nic nie poradzimy.

Nowa nawierzchnia na trasie Paczkowo - Jasin (© anka88)

Potem już droga była spokojniejsza i ciekawsza krajobrazowo...

Jak na zdjęciu zresztą... Jezioro Góra (© anka88)