Oaza ciszy i spokoju

Środa, 23 sierpnia 2017 · dodano: 23.08.2017 | Komentarze 8

Dzisiejsze warunki pogodowe były zdecydowanie lepsze jak w dniu poprzednim, więc nie marnując czasu udałam się na rundkę po Lesie Czerniejewskim - mojej oazy ciszy i spokoju. Wśród zieleni odpoczywam najlepiej :)

Wjazd do lasu Nadleśnictwa Czerniejewo - droga prowadząca do Jezierc (© anka88)

Przejeżdżając koło tej tablicy zawsze zastanawiam się ile można wypić alkoCHolu, żeby nie widzieć różnicy w pisowni :) (© anka88)

Przy wjeździe do Iwna pozdrawiam dostojną parę żurawi (© anka88)

| 11:17 czwartek, 24 sierpnia 2017 | linkuj Grzesiek - tak, wiem, wiem :) Trzymają się razem :)

Joasiu - spoglądając za okno to będziesz miała fajną pogodę na dziś :)
Nefre
| 22:04 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj Fajnie- ja jadę jutro:)))
| 21:24 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj Wiesz, że żurawie łączą się w pary na całe życie?
| 19:55 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj Tak, tak, zgadza się :) Pomimo Twojego szybkiego tempa w ostatniej chwili Cię poznałam. Dzięki za miłe powitanie :) Również pozdrawiam.
Beny79
| 18:57 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj Mijaliśmy się między Czachurkami a Wagowem , machałem do Ciebie:) Pozdrawiam.
| 17:40 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj Żurawie od razu wpadły mi w oko, takie duże były :) Teraz nawet i wiadukty stawiają, żeby móc wjechać do lasu. Takich czasów doczekaliśmy.

Korektą było zachowanie odpowiedniego odstępu.. w połączeniu mocniej kopie :)
| 17:32 środa, 23 sierpnia 2017 | linkuj Ale wielkie żurawie... Oficjalnie zazdraszczam takiego spotkania :) Natomiast droga piękna, tylko kończy się koszmarem każdego szosowca, czyli piachem.

Twórca tablicy sklepowej chyba faktycznie lekko przedawkował procenty podczas jej tworzenia. Ale jak widzę korekta już skutecznie zadziałała :)