Niedzielne popołudnie

Niedziela, 27 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 7

Po wczorajszym rekordzie dystansu myślałam, że dzisiaj nie będę w stanie usiąść na siodełko, ani czym pedałować, ponieważ wieczorem odczuwałam ból nóg. Rano niespodzianka... wstałam niczym nowo narodzona :). Ojciec Grześka zaproponował wspólną przejażdżkę po okolicy Wierzonki. Do jazdy chętny był również brat Wojtek, więc w czwórkę zrobiliśmy sobie kółeczko wokół Dziewiczej Góry.  Zazdroszczę Grześkowi, że ma z kim jeździć, mi niestety rodzina odmawia wspólnej jazdy, ponieważ obawiają się, że krótszych dystansów przejechać nie potrafię... a przecież potrafię :). Dzisiaj jest na to dowód :)

Zapaleńcy rowerowi (© anka88)

Najczęściej spotykany widok w okolicach Wierzonki (© anka88)

I choć siostry, ani bracia nie chcą ze mną jeździć, to Grzesiek nie ma z tym problemu. I całe szczęście :* (© anka88)

| 18:21 wtorek, 29 sierpnia 2017 | linkuj Siostry i bracia?! Hmmm... to byłby szok :)) Ale kto wie, może jeszcze go doznam w swoim życiu.
| 16:52 poniedziałek, 28 sierpnia 2017 | linkuj Grzesiek - tak jest :)

Tomek - no w sumie racja :)

Jacek - sama jestem w szoku skąd biorą się te siły...

bobiko - a to już zasługa Grześka :)
bobiko
| 09:07 poniedziałek, 28 sierpnia 2017 | linkuj czyli masz dobrze dopasowany rower ;-)
JPbike
| 20:48 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj No tak, wstałaś jak nowo narodzona - to doskonały znak na kolejne trzycyfrowe kilometraże wycieczkowe :)
| 20:02 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Siostry i bracia nie chcą, ale wciąż rodzinnie. W pełni zrozumiały paradoks :)
| 19:46 niedziela, 27 sierpnia 2017 | linkuj Do przodu Aniu i robimy swoje :-)