W ciemności...

Czwartek, 16 listopada 2017 · dodano: 16.11.2017 | Komentarze 5

Jazda w ciemności jest o tyle ciekawa, że pomimo lekkiej nuty adrenaliny, pokonujemy własny strach i stajemy się odważniejsi. Tak to wygląda w teorii, a w praktyce dobrze jest do czasu, aż nic poważnego się nie dzieje. Mi jechało się nawet przyjemnie, dreszczyk emocji budziły jedynie mijające mnie samochody, bo jak to w życiu... nigdy nie wiadomo na kogo się trafi :).

Trasa: Iwno - Swarzędz - Łowęcin - Paczkowo - Siekierki - Kostrzyn - Iwno

Zdjęć brak, no bo co tu fotografować w ciemności?! :)

| 08:40 piątek, 17 listopada 2017 | linkuj Dzięki Tomku :)

Grześ - zaraz luknę na Twoją fotogeniczność :)

Putin - to prawda, wtedy też mi się adrenalinka podnosi.
putin
| 20:29 czwartek, 16 listopada 2017 | linkuj U mnie dreszczyk emocji przy jeździe nocą po wioskach budzi to, że mogę wjechać w jakąś dziurę. Jeśli droga jest gładka, to się mknie, ale jeśli jest spękana i chropowata, to adrenalina skacze.
| 20:28 czwartek, 16 listopada 2017 | linkuj Ciemność też jest fotogeniczna :-)
| 20:27 czwartek, 16 listopada 2017 | linkuj Gdzieś już dziś czytałem zdanie o tej niewiadomej :)

Gratuluję powrotu na rower!