Zalew Kowalski + PK Promno

Niedziela, 26 listopada 2017 · dodano: 26.11.2017 | Komentarze 8

Na niedzielę zaplanowałam sobie przejażdżkę nad Zalew Kowalski. Drogę dojazdową obrałam przez Kostrzyn - Gwiazdowo - Puszczykowo Zaborze - Sarbinowo i Biskupice. W okolicy Kostrzyna postanowiłam sprawdzić dokąd zaprowadzi mnie polna ścieżka i w sumie z każdym pokonanym kilometrem żałowałam tej decyzji. Ścieżka doprowadziła mnie na teren budowy domków w zabudowie szeregowej nieopodal Gwiazdowa. Niestety droga ta była średnio przejezdna i znowu zebrałam sporo błota za sobą..

Błotna przeprawa w okolicy Gwiazdowa (© anka88)

W dalszej części było już spoko. Podczas jazdy nie byłam sama, dzielnie towarzyszył mi niejaki "wietrzny gnojek", który skutecznie owiewał mnie całą. Trzeba przyznać, że niezły z niego upierdliwiec :p.

Nad Zalewem Kowalskim lubię odpoczywać (© anka88)

Po wjeździe do PK Promno zapomniałam o wietrze i mogłam cieszyć się przyjemną leśną aurą z szeleszczącymi pod kołami liśćmi.
To był miły relaks, zwłaszcza, że momentami przebijało się zza chmur słoneczko, które ogrzewało moje zmarznięte stopy.

Ścieżka rowerowa w PK Promno prowadząca m.in. do rezerwatu przyrody Jez. Dębiniec (© anka88)

Park Krajobrazowy Promno w słonecznych promieniach (© anka88)

| 16:22 poniedziałek, 27 listopada 2017 | linkuj Putin - a pewnie, że jechałam i o mało co się nie zakopałam :D
putin
| 21:41 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj Ty po tej drodze na 1.zdjęciu rowerem jechałaś? :) Ja bym tam wjechał jedynie czołgiem :D
| 19:52 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj Ładne, jesienne fotki :)
Wiatr jest dobry, ale tylko w upały.
| 19:29 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj "Wietrzny gnojek" vel "menda" - jak ja go nienawidzę :)

Malownicza wycieczka Ci wyszła. A nad Kowalskim często przejeżdżałem i nigdy mi nic nie śmierdziało :)
JPbike
| 18:41 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj Ciekawe w nazwie wioski mijałaś - Puszczykowo Zaborze skojarzyłem z WPN-owskim Puszczykowem, a Sarbinowo z nadbałtyckim kurorcikiem :)
| 18:09 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj Panie Jurku, tak, to ten. Nieprzyjemnych zapachów dzisiaj nie czułam, miałam zakryty nos :D

Marek - każdy promień słoneczny cieszy oczy :)
Jurek57
| 18:00 niedziela, 26 listopada 2017 | linkuj Czy zalew Kowalski to ten z tą niby zaporą?
Bo jeśli to ten to kojarzy mi się z on niestety z nieprzyjemnymi zapachami w jej okolicach.