Jezioro razy trzy :)

Sobota, 10 lutego 2018 · dodano: 10.02.2018 | Komentarze 4

Brakowało mi jazdy po lesie, więc pierwsze kilometry pokonałam w otoczeniu Parku Krajobrazowego Promno, odwiedzając rezerwat przyrody Jezioro Dębiniec. Następnie udałam się w kierunku miejscowości Borowo Młyn, skąd można zawitać nad Jezioro Kowalskie. Z Biskupic pojechałam w kierunku Promna, by znowu wjechać do lasu i cieszyć się sprzyjającą aurą do jazdy. Na koniec podjechałam jeszcze nad Jezioro Biezdruchowo, skąd udałam się do domu.

Zimowa wersja Jeziora Dębiniec (© anka88)

Walne zgromadzenie nad Jeziorem Kowalskim (© anka88)

Piękny klimat w PK Promno (© anka88)

Zimowa sceneria nad Jeziorem Biezdruchowo (© anka88)

| 19:33 sobota, 10 lutego 2018 | linkuj Fakt, ta północ jakaś taka bardziej śnieżna :) Walne zgromadzenie imponujące :)
JPbike
| 18:25 sobota, 10 lutego 2018 | linkuj Cosik "dużo" śniegu tam u Was, aniżeli u mnie w okolicach :)
sebekfireman
| 18:08 sobota, 10 lutego 2018 | linkuj W końcu jazda po lesie jest czystą przyjemnością bo rozmiękła gleba zamarzła :)