Razy dwa

Piątek, 18 maja 2018 · dodano: 18.05.2018 | Komentarze 3

W dniu dzisiejszym miałam wolne, a dzięki temu mogłam ze spokojem wybrać się na rower. Ba! Nawet wybrałam się razy dwa. Najpierw do południa 23 - kilometrowa pętelka przez PK Promno, Jerzykowo i Wronczyn. Zgrzałam się nieźle, bo zbierało się na burze i robiło się parno. Po południu burza dotarła do Pobiedzisk, a pod wieczór zrobiło się tak przyjemnie na dworze, że postanowiłam zrobić drugą pętelkę, tym razem przez Gołuń, Wierzyce i Imielno. W ten oto sposób wyszły dwie dwudziestki dla zdrowotności :).

Zalew Kowalski to spory zbiornik (© anka88)

Przez las do Wronczyna (© anka88)

Po deszczu powietrze było bardzo przyjemne. W drodze do Wierzyc (© anka88)

A tu szaraczek nadstawia uszy (© anka88)

| 04:16 sobota, 19 maja 2018 | linkuj Przyjemne dwa razy dla zdrowotności, miłe chwile nad wodą, miłe chwile przez lasy, a do tego wisienka na torcie, czyli fotka z szarakiem - maestria!
| 20:22 piątek, 18 maja 2018 | linkuj Ładne to ujęcie Kowalskiego :)

A szaraka to już mistrzowsko "upolowałaś" :)
| 19:05 piątek, 18 maja 2018 | linkuj "Razy dwa" czuje że w niedziele mnie to czeka, a zajączek uroczy.