Sobotnia Środa (Wielkopolska)

Sobota, 2 czerwca 2018 · dodano: 02.06.2018 | Komentarze 7

Na dzisiejszą wycieczkę udałam się do Środy Wielkopolskiej. Pomimo upału jechało mi się całkiem przyjemnie, aż nogi rwały się do jazdy. Najpierw odwiedziłam Czerniejewo, które obchodzi swoje dni. Z tej też okazji na Placu Kopczyńskiego było dość tłoczno. Następnie pojechałam w kierunku Nekli. Ucieszył mnie widok nowego asfaltu oraz bezpiecznego pobocza najpierw na odcinku Wierzyce - Czerniejewo, a następnie na odcinku Czerniejewo - Nekla. Dzieje się, wreszcie powstają nowe ścieżki rowerowe. Po dojeździe do Środy od strony Mącznik podziwiałam żaglówki pływające nad jeziorem. Po wyjeździe z miasta udałam się do miejscowości Pławce, w których mieszka mój brat. Tam zostałam poczęstowana pysznym obiadem po którym miało mi się lepiej kręcić w drodze powrotnej, jednak przetrzymała mnie burza. Gdy już się wypadało ruszyłam w drogę, przez Klony udałam się do Libartowa, a stamtąd już prosta droga do Iwna i Kociałkowej Górki. Przez całą drogę czułam oddech burzy na swoich plecach, jednak udało mi się dojechać bez szwanku.

Nowy asfalt i pobocze na odcinku Wierzyce - Czerniejewo (© anka88)

Niedokończona jeszcze ścieżka rowerowa na odcinku Czerniejewo - Nekla (© anka88)

Widok na Jezioro Średzkie od strony Mącznik (© anka88)

Żaglówki nad Jeziorem Średzkim (© anka88)

Jezioro Średzkie w pełnej okazałości (© anka88)

Droga Klony - Libartowo - nie było lekko (© anka88)

Oddech burzy za moimi plecami (© anka88)

| 15:52 niedziela, 3 czerwca 2018 | linkuj Nie ma to jak pyszny obiad na trasie :D:D:D:D:D:D:D
| 04:09 niedziela, 3 czerwca 2018 | linkuj Duża różnorodność nawierzchni, i asfalt, i piach, i kostka...
| 22:46 sobota, 2 czerwca 2018 | linkuj Ale poszli z tym asfaltem w kierunku Nekli. Nie tak dawno tam przejeżdżałem, to wszystko było rozgrzebane. No to trzeba będzie szosówką sprawdzić niebawem jakość tego asfaltu :D
sebekfireman
| 21:35 sobota, 2 czerwca 2018 | linkuj gmina Czerniejewo w tym roku zaszalała z chodnikami i ścieżkami rowerowymi... tylko czemu cały czas ta nieszczęsna kostka :/
| 21:11 sobota, 2 czerwca 2018 | linkuj Dwie potencjalne burze i żadna nie pogroziła - super :)

Eee.. to na pierwszym zdjęciu po lewej to mam nadzieję nie nowo konstruowana ścieżka dla rowerów, bo jeśli tak, to zaraz mnie szlag trafi? :)
montana21
| 20:44 sobota, 2 czerwca 2018 | linkuj No właśnie niby jest upał od kilku dni ale mimo to jeździ się całkiem dobrze, jakiś taki znośny ten gorąc.