Jezioro Włókna w gminie Skoki

Sobota, 18 sierpnia 2018 · dodano: 19.08.2018 | Komentarze 5

Przewodnikiem i pomysłodawcą dzisiejszej wycieczki był Grzesiek, więc nie miałam co się martwić w kwestii błądzenia :). Na tapetę poszło więc Jezioro Włókna znajdujące się w gminie Skoki, miejscowość Potrzanowo. Ani ja, ani Grzesiek jeszcze nigdy tam nie byliśmy, więc udało nam się odkryć nowe, bardzo fajne miejsce na letnie kąpiele. W większości trasa przebiegała po prawdziwym terenie, wśród ruchomych piasków, wytrząsającej tarki, leśnych duktów i polnych odcinków. Nie powiem, był to dla mnie dość trudny odcinek po intensywnych dniach kręcenia, ale mimo wszystko dałam radę. Samo jezioro zrobiło na nas miłe wrażenie, więc można uznać wycieczkę za bardzo udaną :).

W Bednarach odbywały się dziś skoki spadochronowe (© anka88)

Większość dróg wyglądała jak na załączonym obrazku. Tutaj miejscowość Niedźwiedziny (© anka88)

Po drodze przywitaliśmy się z maleństwem (© anka88)

Tablica informacyjna przy jeziorze (© anka88)

Jezioro Włókna (© anka88)

Spore było to jeziorko (© anka88)

Droga powrotna leśnymi duktami. Kierunek Skoki - Rejowiec i spora ilość ściętego drewna  (© anka88)

Pamiątkowa fotka na tle drewna (© anka88)

Polny odcinek w okolicach Turostówka (© anka88)

Zapraszam także na relację Grześka. Kliknij tutaj.