Lednicki Park Krajobrazowy

Sobota, 8 września 2018 · dodano: 08.09.2018 | Komentarze 6

Umówiliśmy się z ojcem Grześka na wspólne kręcenie, a jako cel obraliśmy asfaltowe i polne odcinki w okolicach Lednickiego Parku Krajobrazowego. Obowiązkowym punktem była wizyta nad Jeziorem Lednickim, nad którym ostatnimi czasy często przesiadujemy. Zresztą nie ma czemu się dziwić, to czyste jezioro z niepowtarzalnym klimatem, nad którym miło się wypoczywa. Po drodze mijaliśmy kilka "sianowskich figurek", które zdobiły pole kukurydzy i nie tylko. Pogoda dopisywała, więc można była pozwolić sobie na ciut dłuższy dystans jak zazwyczaj.

Jedna z naszych ulubionych miejscówek nad Jeziorem Lednickim (© anka88)

"Sianowskie figurki" nieopodal Ostrowa Lednickiego (© anka88)

Misio :) (© anka88)

Piesek :) (© anka88)

Grzesiek na tle Jeziora Lednickiego (© anka88)

Karczma Lednicka zasługuje na odwiedziny. Dookoła wiele się zmieniło od naszej ostatniej wizyty (© anka88)

A na koniec pozdrowienia od kozła :) (© anka88)

| 19:07 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Dożynkowe fotki super
| 12:21 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Ludzie to mają pomysły na te słomiane pluszaki hehehe
montana21
| 12:05 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Pierwsze zdjęcie jak z widokówki prezentującej np Mazury :)
| 04:33 niedziela, 9 września 2018 | linkuj Przyjemnie popatrzeć na ładne fotki :)
| 21:58 sobota, 8 września 2018 | linkuj Te figury to przecież ponaddożynki, cudowne! :)

A misio rządzi, mój słomiany idol :)