Niedzielnie...

Niedziela, 30 września 2018 · dodano: 30.09.2018 | Komentarze 6

Po raz kolejny zgadaliśmy się z p. Krzysztofem na wspólną przejażdżkę. Pojechaliśmy najpierw w kierunku Kociałkowej Górki obczaić wycinkę drzew spowodowaną remontem drogi. Przykro się zrobiło z powodu wyciętych drzew, ale jeżeli ma to choć w małym stopniu ulepszyć dojazd do drogi S5 to jestem w stanie to przeżyć. Następnie odbiliśmy do Kapalicy, Zbierkowa aż przedostaliśmy się do Gołunia. Stamtąd dojechaliśmy do Imielna, Fałkowa i w drodze powrotnej zajrzeliśmy nad Jezioro Lednickie. Potem odprowadziliśmy p. Krzysztofa do Jerzyna i wróciliśmy do domu. Niby zapowiadana temperatura była wyższa jak wczoraj, jednak podmuchy wiatru momentami temu przeczyły. Mimo to nie ma co narzekać, ważne że nie pada.

Kormorany podczas lądowania (© anka88)

Staw w okolicy Imielna (© anka88)

W okolicy Gołunia i Imielna znajdują się żwirownie wydobywające piasek (© anka88)

Na Jeziorem Lednickim klimat taki sam jak latem, tylko troszkę chłodniej (© anka88)