Jesień w PK Promno

Poniedziałek, 15 października 2018 · dodano: 15.10.2018 | Komentarze 4

W ubiegłym tygodniu wspólnie z Grześkiem zmagaliśmy się chorobą, która całkowicie wyeliminowała nas z jazdy rowerem. Okropny to był dla nas czas, zwłaszcza, że za oknem panowały bardzo przyzwoite warunki do jazdy na rowerze - ok. 20 st.C, słonecznie, przyjemnie, eh... wymarzone warunki. Dzisiaj czuje się już lepiej, więc postanowiłam zrobić sobie kółeczko po PK Promno, w którym króluje piękna złota jesień. Uwielbiam szelest liści pod kołami :).

Odwiedziłam m.in. Jezioro Dębiniec - ścieżka wokół jeziora (© anka88)

W połowie października jest o wiele więcej barw w lesie (© anka88)

Polska złota jesień (© anka88)

PK Promno (© anka88)

A nad Jeziorem Biezdruchowskim w Pobiedziskach widać coraz więcej efektów prac (© anka88)

| 22:12 wtorek, 16 października 2018 | linkuj I pomyśleć, że tylko raz przejazdem byłem w PK Promno. Musiałbym nadrobić, ale przydałby się przewodnik, by zajrzeć w najciekawsze zakątki :D
| 20:33 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Potwierdzam - zdjęcia piękne :)

Wykańczania choróbska życzę! Mnie też coś dopadło, ale udaję, że nie i kręcę :)
| 18:39 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Piękna polska złota jesień króluje na Twoich fotkach :)
| 18:33 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Takiej pogody w jesień to nikt by się nie spodziewał, może i mnie się uda o nią zahaczyć po powrocie do polski. Super foty. Chyba też się przerzucę na lasy :D