• Sprzęt BMC Bike MaChine

Po lesie i po polach

Niedziela, 21 października 2018 · dodano: 21.10.2018 | Komentarze 7

Niedziela przywitała nas mgłą, przez co odczuwalna temperatura była niższa jak wczoraj. Wybraliśmy się do lasu na wspólną przejażdżkę z p. Krzysztofem. Po dobrej godzinie jazdy zrobiło nam się chłodno i trzeba było podkręcić tempo, żeby się rozgrzać. Ku naszemu zaskoczeniu kiedy dojechaliśmy do Tuczna i zaczęliśmy żegnać ojca Grześka nagle zza chmur wyjrzało słońce i od razu jazda stała się bardziej komfortowa. Szkoda, że akurat w takim momencie. W drodze powrotnej wbiliśmy się na szlak zielony prowadzący wzdłuż Jeziora Kołatkowsko - Stęszewskiego. Oprócz tego jeździliśmy dziś w okolicach Wronczyna, Bednar, Tuczna oraz Złotniczek. Zażyliśmy jazdy po lesie, a na koniec z Grześkiem musieliśmy przedostać się drogą polną do Pomarzanowic. Nie powiem, ale grząski teren dał mi troszkę w kość.

Zdjęcia z dzisiejszej wycieczki poniżej:

Niedziela na rowerach to dla nas najlepszy relaks nawet w temp. ok. 10 st.C (© anka88)

Okolice Bednar (© anka88)

Kolorowo w Tucznie (© anka88)

Droga polna Wronczyn - Złotniczki (© anka88)

Terenowa jazda po polu w okolicy Pomarzanowic. Odcinek ok. 1 km (© anka88)

| 21:15 środa, 24 października 2018 | linkuj Co zdjęcie, to teren. Ekstra!!!
rolnik90
| 19:44 wtorek, 23 października 2018 | linkuj Oj tam tam zaraz z p. Krzysztofem. Z przyszłym teściem;-) :-) Pozdro 600
| 14:42 wtorek, 23 października 2018 | linkuj JA też chcę taką pogodę , ale mieliście super warunki POZDROOOO
| 09:54 wtorek, 23 października 2018 | linkuj W moich bliskich okolicach w lasach przeważnie tylko piach nie do jazdy.
| 04:05 poniedziałek, 22 października 2018 | linkuj Piękne fotografie z jesiennej wycieczki :)
| 20:21 niedziela, 21 października 2018 | linkuj Na zdjęciach mamy zarówno jesień, jak i lato (pod koniec). Super! :)