• Sprzęt BMC Bike MaChine

Pławce

Niedziela, 4 listopada 2018 · dodano: 04.11.2018 | Komentarze 5

Weekend był dla mnie troszkę pracowity. Sobotę i niedzielę spędzałam u brata pomagając mu przy impregnacji domu. W sobotę niestety pogoda pokrzyżowała moje plany i zamiast rowerem musiałam pojechać samochodem. Za to dzisiaj od rana nie padało i wyruszyłam swoim BMC :). Po drodze sfotografowałam remont drogi Pobiedziska - Kociałkowa Górka, żeby pokazać bratu efekty prac, a jak widać poniżej zaczyna się coś dziać. Pomimo delikatnej mgiełki i odczuwalnej wilgoci w powietrzu jechało mi się dobrze. Po wykonaniu zaplanowanej na dziś pracy mogłam ruszyć w drogę powrotną. Udało się skończyć ciut wcześniej, więc postanowiłam zażyć jeszcze troszkę lasu w PK Promno.

Remont drogi Pobiedziska - Kociałkowa Górka. Powstanie ścieżka rowerowa i chodnik (© anka88)

Okolica Kapalicy - droga w tygodniu jest zamknięta, jednak jakby ktoś o tym zapomniał to i tak uda mu się przejechać (© anka88)

Pobocza w lesie również zostaną poszerzone i wyrównane (© anka88)

Kierunek Pławce i kolory jesieni (© anka88)

Droga powrotna przez polne odcinki okolicy Góry (© anka88)

Jesień w PK Promno (© anka88)

| 05:11 poniedziałek, 5 listopada 2018 | linkuj Nastrojowe dwie ostatnie fotki :)
Świetnie, że będzie więcej dróg rowerowych!
| 20:56 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Byle z asfaltu, skoro już musi być :)

"(...) jednak jakby ktoś o tym zapomniał to i tak uda mu się przejechać" - szosą może być ciężko :)

Bardzo podoba mi się zawijas na przedostatnim zdjęciu.
| 18:54 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Każdy kilometr nowej DDR-ki mile widziany
montana21
| 18:08 niedziela, 4 listopada 2018 | linkuj Z tym zamykaniem dróg to wszędzie tak samo, niby zakaz droga zamknięta a wszyscy i tak jadą, u mnie tak samo :).