• Sprzęt BMC Bike MaChine

Po białym...

Niedziela, 16 grudnia 2018 · dodano: 16.12.2018 | Komentarze 5

Dzisiaj przywitała nas biała niedziela i od razu wzrosła ochota na krótką przejażdżkę po okolicy. Wybraliśmy się w teren do PK Promno żeby zażyć jazdy po śniegu. Jechało się fajnie, ale wiadomo że w takich warunkach jest większe ryzyko zaliczenia upadku, nam udało się go nie zaliczyć. Potem odbiliśmy na polny odcinek drogi do Jerzyna i stamtąd już prostą drogą do domu. Czas nas dzisiaj naglił, więc dobre i 20 km.

Droga Pobiedziska Kaczyna. Jedziemy w kierunku PK Promno (© anka88)

Większość pól wyglądała dziś tak... (© anka88)

A na takich odcinkach trzeba być ostrożnym żeby nie zaliczyć gleby (© anka88)

| 05:06 poniedziałek, 17 grudnia 2018 | linkuj Niewiele u Was śniegu! :)
| 20:42 niedziela, 16 grudnia 2018 | linkuj U mnie jeszcze szaro i oby tak zostało.
JPbike
| 18:57 niedziela, 16 grudnia 2018 | linkuj U Was, na wschodzie od P-nia odrobinę więcej białego aniżeli u mnie, na zachodzie :)
| 18:52 niedziela, 16 grudnia 2018 | linkuj Ja jednak wybrałem spacer... A potem drogi, nie pola, w przeciwieństwie do Was - ale jak ma się nie tylko odpowiedni sprzęt, ale i zacięcie do tego, to nie ma mocnych, brawo! :)
Nefre
| 18:06 niedziela, 16 grudnia 2018 | linkuj Podobnie jak u nas...pozdrawiam zimowo