• Sprzęt BMC Bike MaChine

Śnieżno - błotny PK Promno

Poniedziałek, 14 stycznia 2019 · dodano: 14.01.2019 | Komentarze 6

Od rana świeciło słońce i hulał silny wiatr, który sprowadził śnieżną zawieruchę. Odczekałam dobrą godzinkę po czym wybrałam się na przejażdżkę do PK Promno. Po lesie, wśród drzew jechało mi się nawet całkiem przyjemnie, ponieważ nie czułam wiatru, jedynie liście przyklejały się do kół i hamowały przednie koło pod błotnikiem :). Opady śniegu utrzymywały się w samym sercu lasu, natomiast na głównych drogach dojazdowych zalegało błoto, które momentami ciężko można było ominąć... Spotkałam też jednego spacerowicza...

Śnieżna zawierucha zostawiła w lesie troszkę śniegu (© anka88)

Biało, spokojnie i bez wiatru :) (© anka88)

Błotny odcinek drogi...(© anka88)

A to napotkany spacerowicz :) (© anka88)

Nawet mi ładnie zapozował, po czym poleciał w las (© anka88)

| 21:40 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Ale ła(d)nie! :) A w sumie to łania :)

Tę dzisiejszą śnieżną masakrę lekko inaczej odebrałem, w zdaniu "biało, spokojnie i bez wiatru" wspólne jest jedno - "biało" :)
| 20:34 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Właśnie marzę o leśnych ścieżkach w białym puchu i delikatnym mrozie
| 19:50 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Dla niewtajemniczonych, to łania jelenia szlachetnego.
| 18:53 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Wspaniałe fotografie! :)
JPbike
| 17:08 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Ależ zimowy klimacik miałaś w lesie :)