Niedzielne spotkania

Niedziela, 7 kwietnia 2019 · dodano: 07.04.2019 | Komentarze 5

Dzisiaj już w towarzystwie... i to niejednym :). Na przejażdżkę wybrał się ze mną Grzesiek, nie mógł odpuścić takiej pogody. Pojechaliśmy w okolice Wierzonki, zahaczając na chwilę o działkę. Pogadaliśmy z Grześka ojcem i ruszyliśmy zobaczyć nową drogę w Dębogórze. W międzyczasie umówiliśmy się z KubolskimMicorem, którzy w tym czasie przebywali w Tucznie. Udało nam się spotkać w Zielonce i chwilkę pogadać. Fajnie, że się spotkaliśmy. Na wspólną jazdę jeszcze przyjdzie czas, tymczasem katar troszkę nam sił odbierał i chcieliśmy już wracać do domu.

Mój towarzysz dzisiejszej przejażdżki (© anka88)

Nad Zalewem Kowalskim (© anka88)

Remont drogi w Dębogórze (© anka88)

Nefre
| 20:53 poniedziałek, 8 kwietnia 2019 | linkuj Pogoda idealna na niedzielne kręcenie....
micor
| 18:52 poniedziałek, 8 kwietnia 2019 | linkuj Dzięki za spotkanie! :)
| 08:45 poniedziałek, 8 kwietnia 2019 | linkuj Tak, Tomku, ten remont to świeża sprawa. Przy okazji zahaczyliśmy o tą drogę.

Tak, Marku, jest tutaj kilka osób, które również prowadzą bloga :)
| 19:21 niedziela, 7 kwietnia 2019 | linkuj Faktycznie, niezły przypadek z tą Dębogórą :) Rozumiem, że ta kostka, którą i ja dziś nawiedziłem, to jakieś świeżutkie wykończenie? :)