Dolina Cybiny i pierwsza jazda w butach SPD

Sobota, 20 kwietnia 2019 · dodano: 20.04.2019 | Komentarze 5

Po święconce i pysznym śniadanku wybraliśmy się wspólnie z ojcem Grześka na przejażdżkę do kolejnej Doliny Cybiny, ale tym razem w okolicach Gortatowa (gm. Swarzędz). Pan Krzysztof zawitał do Pobiedzisk, skąd wyruszyliśmy w drogę. Jechało się bardzo dobrze, a nowością była moja pierwsza jazda w butach SPD. Zakup butów Shimano SH-XC51 okazał się trafiony. Pierwsze wrażenia niesamowite. Nauka wpinania i wypinania butów poszła w miarę sprawnie, więc w drodze mogłam sprawdzić jak jeździ się po piachu oraz pod górkę. Jest różnica i to niemała. Jechało mi się nawet fajnie, chociaż wiem, że to dopiero początek i jeszcze wszystko może się zdarzyć, ale cieszę się, że poszło mi całkiem sprawnie, bez upadku.

Podczas gdy Grzesiek fotografował zaskrońca, ja rzuciłam okiem na Jezioro Dębiniec :) (© anka88)

Grzesiek na tle obszaru Doliny Cybiny w Gortatowie (© anka88)

Mój nowy nabytek - buty Shimano. Oby dobrze mi służyły... (© anka88)

Powrót do domu (© anka88)

| 15:26 środa, 24 kwietnia 2019 | linkuj Buty Shimano to był mój pierwszy nabytek obuwia rowerowego ,teraz mam SIDI dwa razy droższe ale nie powiedział bym że lepsze dwa razy. Na pewno gorsze co do ruszania na mokrym asfalcie ,po prostu ślizgają się.
| 20:59 wtorek, 23 kwietnia 2019 | linkuj Pamiętaj tylko o wypinaniu buta przed zatrzymaniem się. Dalej, to już pójdzie z górki :)
| 18:47 wtorek, 23 kwietnia 2019 | linkuj Ja już nie wyobrażam sobie jazdy bez SPD, ich posiadanie to połowa sukcesu, bardzo istotne jest ich właściwe ustawienie a to już nie takie proste.
Powiedzenia i jak najmniej upadków
| 20:50 sobota, 20 kwietnia 2019 | linkuj Nie powiem, że zazdroszczę spd, ale że szanuję decyzję - już tak :)
JPbike
| 20:16 sobota, 20 kwietnia 2019 | linkuj Pierwsze spd-y to nowa jakość jazdy i większa przyjemność z kręcenia :)