Kcynia - Nakło nad Notecią

Sobota, 11 maja 2019 · dodano: 12.05.2019 | Komentarze 5

Sobotę przeznaczyliśmy na wyjazd do dwóch miejscowości w województwie kujawsko - pomorskim: Kcyni i Nakła nad Notecią. Była to nasza pierwsza wizyta w tych okolicach i wywarła na nas miłe wrażenie. Rozległe pola, widoczne w oddali wzniesienia, piękny las (choć dotknięty przez potężną wichurę, która nawiedziła powiat nakielski w 2016 r.), Dolina Noteci oraz skromne ryneczki z pewnością zaspokoiły nasze oczekiwania i do domu wróciliśmy zadowoleni z poznania nowych terenów.
Poniżej kilka fotek z wycieczki:

Panorama Kcyni (© anka88)

Rozległe pola i Kcynia w oddali (© anka88)

Okolice Kcyni (© anka88)

Z widokiem na wzgórza morenowe w okolicy Wyrzyska (© anka88)

DDR-ka od Józefkowa do Paterka (© anka88)

Przystań nad Notecią (© anka88)

Przejeżdżamy przez Noteć i zmierzamy do Nakła (© anka88)

Cukrownia w Nakle (© anka88)

Rynek w Nakle z fontanną (© anka88)

Skutek wichury sprzed kilku lat w powiecie nakielskim (© anka88)

W drodze powrotnej do Kcyni (© anka88)

Rynek w Kcyni (© anka88)

Poniżej link do wpisu Grześka. Kliknij tutaj.

| 21:47 sobota, 18 maja 2019 | linkuj Ładnie. Na słowo Nakło, od razu kojarzy mi się trip na 100-lecie Niepodległości. To właśnie tam i na odcinku do Koronowa mnie konkretnie wychłodziło. Poza tym fajne okolice. Na peryferiach Nakła jest bardzo fajna śluza Józefinka warta zobaczenia :)
| 20:00 niedziela, 12 maja 2019 | linkuj Taki klimacik dolnośląskich małych miasteczek, tylko o wiele bardziej zadbanych :) DDR(iP)-kę wyjątkowo pochwalę :)

Fajna eksploracja!
| 13:45 niedziela, 12 maja 2019 | linkuj Świetna fotorelacja :)
JPbike
| 10:55 niedziela, 12 maja 2019 | linkuj Nie kręciłem turystycznie po Kujawsko - Pomorskim, po Twojej i Grześka relacji widzę że warto :)