Pola Lednickie

Sobota, 1 czerwca 2019 · dodano: 01.06.2019 | Komentarze 4

Na weekend zawitał do nas brat Grześka, Wojtas, którego udało nam się namówić na przejażdżkę po okolicy. Wybraliśmy się na Pola Lednickie, na których było dzisiaj bardzo tłoczno z racji odbywającego się kolejnego spotkania młodych. Nad naszymi głowami zbierały się ciemne chmury, jednak przeszły obok. Jechało się za to ciężko, bo do Polski zawitała kolejna fala upałów. Mimo wszystko jesteśmy zadowoleni, ponieważ Wojtek w naszym towarzystwie po raz pierwszy w tym roku wybrał się na rower. Sukces :).

Na Polach Lednickich tłumy młodych (© anka88)

Grzesiek w drodze powrotnej znowu złapał laczka, ale miejmy nadzieję, że wreszcie udało się ustalić winowajcę. Może to być poniższy element, który znajdował się na obręczy, pod taśmą zabezpieczającą.

Oby to była główna przyczyna Grześkowych laczków :) (© anka88)

Grzesiek najpierw był zdenerwowany, ale po zmianie kolejnej dętki wrócił mu nastrój (© anka88)

Grzesiek i Wojtas (© anka88)

W Pobiedziskach zakończono budowę pomostów, po których po raz pierwszy mogliśmy się przespacerować. Dobrze wykonana robota, byle tylko to miejsce przetrwało długo w porządku i bez przykrych zdarzeń.

Pomosty w Pobiedziskach (© anka88)

| 20:59 niedziela, 2 czerwca 2019 | linkuj PS. dopiero doczytałem, że krył się pod taśmą. To faktycznie wyższy level opiłkowej wredoty :)
| 20:57 niedziela, 2 czerwca 2019 | linkuj Taki mały wredny gnojek to dobra lekcja w temacie sprawdzania wnętrza opony po każdym laczku. Też zanim do tego doszedłem, straciłem dobre kilka dętek :) A najlepiej zainwestować w antyprzebiciówki, stres mniejszy :)
| 18:34 niedziela, 2 czerwca 2019 | linkuj Mały ale wariat,ten opiłek.
| 04:22 niedziela, 2 czerwca 2019 | linkuj Taki mały opiłek aluminiowy, a przedziurawił tyle dętek.