Kłecko

Sobota, 22 czerwca 2019 · dodano: 22.06.2019 | Komentarze 3

Dawno nie było nas w Kłecku, więc dzisiaj to nadrobiliśmy. Pogoda dopisywała, wreszcie było czuć świeże powietrze. Dopiero w drodze powrotnej troszkę przygrzało, ale mimo wszystko jechało nam się przyjemnie. Pokręciliśmy się troszkę po Kłecku, po czym wróciliśmy do domu.

PS. W tygodniu Grzesiek zabrał się za mój rower i wymienił mi przy Krossie łańcuch, kasetę, zębatki korby, kółka prowadzące przerzutki oraz linki przerzutek. Rower śmiga aż miło, a po poprzedniej wymianie (grudzień 2016 r.) przejechałam ponad 16 tys. kilometrów.

Pałac z Zakrzewie (© anka88)

Widok na Zakrzewo (© anka88)

Rynek w Kłecku (© anka88)

Przerwa na loda (© anka88)

Jezioro Lednickie (© anka88)

Czyściutki osprzęt przy Krossie - można śmigać dalej (© anka88)

| 19:49 niedziela, 23 czerwca 2019 | linkuj Mój napęd prosi się o zmianę mimo że kupiony jakoś czasu nie mam na wymianę.
| 10:58 niedziela, 23 czerwca 2019 | linkuj Nowe części zawsze ciesza oko, jak dzisiejsze foty :)
| 20:45 sobota, 22 czerwca 2019 | linkuj Dystans najlepszy z najlepszych - brawo :)

Nowy, czysty napęd - uwielbiam. Szkoda, że tak szybko znika :)