avatar Ten blog rowerowy prowadzi anka88. Mam przejechane 27846.18 kilometrów w tym 235.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.98 km/h

Lawendowe Zdroje

Sobota, 6 lipca 2019 · dodano: 06.07.2019 | Komentarze 6

Ostatnio w telewizji widziałam program, w którym właściciele pola lawendowego opowiadali o swojej plantacji. W ten oto sposób powstał pomysł na odwiedzenie tego miejsca i zobaczenia na własne oczy jak pole się prezentuje. Oprócz programu pole lawendowe widziałam również na blogu. Wyruszyliśmy więc w kierunku Czerniejewa, a następnie do Pakszyna, gdzie na końcu drogi znaleźliśmy dzisiejszy cel podróży. Plantacja super się prezentuje i sprowadza turystów, którzy chętnie fotografują się w fioletowych barwach. Objechaliśmy okolicę po czym wróciliśmy do domu. Po drodze trzy razy mieliśmy krótki postój z uwagi na przelotne deszcze, ale mimo to jechało się przyjemnie.

Lawendowe Zdroje (© anka88)

(© anka88)

Można było pobawić się aparatem :) (© anka88)

Lawenda z bliska (© anka88)

Fajna atrakcja (© anka88)

Czerniejewo w tle (© anka88)

Powrót przez Las Czerniejewski (© anka88)

andale
| 11:00 niedziela, 7 czerwca 2020 | linkuj Właśnie się dowiedziałem o tym miejscu. Przypomina mi jedno z wielu pól kwiatowych z Japonii. Wspaniała inicjatywa!
| 08:27 czwartek, 11 lipca 2019 | linkuj Lawendowe pole super atrakcja.
| 23:13 środa, 10 lipca 2019 | linkuj o Kurła , to nawet w mojej Francji nie widziałem tyle tego
sebekfireman
| 17:05 wtorek, 9 lipca 2019 | linkuj Ale pustki się Wam trafiły na lawendzie.
| 04:11 niedziela, 7 lipca 2019 | linkuj Epickie ujęcia :)
| 20:32 sobota, 6 lipca 2019 | linkuj Mimo że fioletu nie lubię, to owe Zdroje prezentują się pięknie. A jak widać inspirację do fajnego wypadu znaleźć można wszędzie :)