Powidzki Park Krajobrazowy

Czwartek, 25 lipca 2019 · dodano: 26.07.2019 | Komentarze 2

W drugim dniu pobytu nad Jeziorem Powidzkim postanowiliśmy wybrać się troszkę dalej - w okolice województwa kujawsko - pomorskiego, w którym znajdowała się m.in. miejscowość Wilczyn i Przyjezierze. W Przyjezierzu poczułam się jak nad morzem. Szeroka plaża, pełno punktów gastronomicznych, wielu plażowiczów, tylko zamiast morza było Jezioro Ostrowskie.

Kolejny wypad należy uznać za bardzo udany. Przez cały nasz urlop pogoda dopisała nam w 100%, zwiedziliśmy sporo miejsc i spędziliśmy czas tak jak lubimy najbardziej - na rowerach.

Zapraszam na wpis Grześka, ponieważ mi nie starczyło miejsca na zdjęcia. A szkoda... Kliknij tutaj

| 22:15 sobota, 10 sierpnia 2019 | linkuj Przyjezierze, świetna miejscówka. Tylko traci na walorach, poziom wody w jeziorze z roku na rok coraz niższy przez konińską odkrywkę. W zeszłym roku długo tam stacjonowałem, odkrywając w środku lasu przesmyk, którym kiedyś płynąłem kajakiem, a teraz można przejechać rowerem na kołach.
| 22:03 piątek, 26 lipca 2019 | linkuj Piękny urlop, zgodny z hasłem: góra, woda, las :)