Gmina Pobiedziska i Kostrzyn

Wtorek, 3 września 2019 · dodano: 03.09.2019 | Komentarze 5

Wreszcie udało mi się wybrać na przejażdżkę. W weekend balowaliśmy na weselu, a w niedzielę nogi potrzebowały odpoczynku, więc najbliższa okazja trafiła się właśnie dzisiaj. Przy okazji odwiedziłam babulę w Iwnie.

Na remontowanej drodze Pobiedziska - Kociałkowa Górka pojawiła się nowa warstwa asfaltu. Ścieżka rowerowa po lewej stronie jeszcze w trakcie budowy... (© anka88)

| 18:12 środa, 4 września 2019 | linkuj Jarek, nie mam nic przeciwko :)

Tomek - kostki nie będzie, będzie piękna ścieżka asfaltowa.

Tak, dokładnie Joasiu :)

Kuba - droga pokryta jest asfaltem, ale zdarzają się jeszcze odcinki stare, które mam nadzieje, że pokryją nową warstwą.
kubolsky
| 12:15 środa, 4 września 2019 | linkuj Pobiedziska - Kociałkowa Górka mimo że nadal w budowie już w 100% asfaltowa, czy zdarzają się gruntowe niespodzianki?
Nefre
| 10:04 środa, 4 września 2019 | linkuj Dwa w jednym- relaks na rowerze i odwiedzimy...:)))
| 21:42 wtorek, 3 września 2019 | linkuj Asfalt piękny, pewnie jeszcze czekają z drogą rowerową aż dojedzie... kostka :/ Obym się mylił :)

Odpoczynek po weselu zdecydowanie rozumiem :)
| 19:37 wtorek, 3 września 2019 | linkuj Coś dużo tam u Was tych inwestycji asfaltowych. :):)