Pożegnanie lata

Niedziela, 22 września 2019 · dodano: 22.09.2019 | Komentarze 3

W dniu dzisiejszym żegnaliśmy astronomiczne lato na rowerach wybierając się na wycieczkę w okolice Lednogóry, Sławna i Kiszkowa. Pogoda na rower była wyśmienita. Błękitne niebo, praktycznie zero wiatru, grzejące słoneczko, no i nogi wyrywające się do kręcenia. Wczoraj nie mogłam wybrać się na rower, a chęci miałam spore. Niestety, czasami tak bywa. Może w tygodniu uda się coś pokręcić, byle tylko pogoda dopisywała.

Pożegnanie lata nad Jeziorem Lednickim (© anka88)

W Sławnie Grzesiek natknął się na taki oto pojazd (© anka88)

Razem jeździ się zdecydowanie lepiej (© anka88)

| 20:21 niedziela, 22 września 2019 | linkuj I niech takich dni będzie jak najwięcej! :)

Radochę widać na tych zdjęciach :)
montana21
| 20:05 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Wszyscy dzisiaj hucznie żegnali lato a może zamiast jesieni znów będziemy mieli lato jak w zeszłym roku w październiku :).
| 18:49 niedziela, 22 września 2019 | linkuj Pogoda fakt zyleta, nad cala polska brak chmur.
Co do ciężarówki przypomina mi sie film konwój.