Sławica

Sobota, 12 października 2019 · dodano: 12.10.2019 | Komentarze 5

Sobotnia przejażdżka głównie po Puszczy Zielonce. Tym razem Grzesiek pokazał mi mniej znane rewiry w okolicy Sławicy, które ostatnio odwiedził w męskim towarzystwie. Bardzo ciekawe miejsca, mogliśmy na żywo popatrzeć na prace prowadzone w kopalni żwiru w Sławicy, a jazda w jesiennych barwach po Puszczy Zielonce była prawdziwą przyjemnością. Jazda po Puszczy przyniosła jeszcze jeden plus - schroniliśmy się przed wiatrem, który dzisiaj dawał o sobie znać.

Grzesiek zażywał kąpieli w Jeziorze Dębiniec (© anka88)

Jesienna Puszcza Zielonka (© anka88)

W okolicach Rejowca (© anka88)

Kopalnia żwiru w Sławicy (© anka88)

Jezioro Dzwonowskie (© anka88)

Trakt Bednarski (© anka88)

| 19:31 poniedziałek, 14 października 2019 | linkuj Pysznie :D
| 17:02 poniedziałek, 14 października 2019 | linkuj Pogoda super jak na październik oby tak dalej
| 04:09 niedziela, 13 października 2019 | linkuj Sześćdziesiątka w pięknych okolicznościach przyrody :)
JPbike
| 20:07 sobota, 12 października 2019 | linkuj Mam to samo - jak wieje to też chowam się terenowo do lasu :)
| 19:54 sobota, 12 października 2019 | linkuj Super fotki, jesień w najlepszym wydaniu. Nawet kąpielowym :)