• Sprzęt BMC Bike MaChine

Czerlejno - Gułtowy

Sobota, 26 października 2019 · dodano: 26.10.2019 | Komentarze 4

Dzisiaj postanowiliśmy odwiedzić miejsca, w których dawno nas nie było i w ten sposób dotarliśmy m.in. do miejscowości Czerlejno i Gułtowy. Podczas dojazdu zawiewał dość silny wiatr, ale w drodze powrotnej jechało się przyjemnie z wiatrem. W Czerlejnie pojawiły się nowe domy, kolejne są budowane - to chyba dzisiaj stały widok. W Gułtowach z kolei zrobiliśmy sobie krótką przerwę koło zespołu pałacowo - parkowego UAM. To bardzo fajne miejsce, którego można im pozazdrościć.

Nową ścieżką rowerową z Pobiedzisk do Kociałkowej Górki będziemy przejeżdżać jeszcze wiele razy (© anka88)

Dolina Cybiny widziana z okolic Buszkówca (© anka88)

Zespół pałacowo - parkowy UAM w Gułtowach (© anka88)

tanova
| 15:34 niedziela, 27 października 2019 | linkuj Piękny pałac, rzeczywiście.
| 08:21 niedziela, 27 października 2019 | linkuj Teraz w lasach dominują liście ;)
| 18:40 sobota, 26 października 2019 | linkuj Ale fajna perspektywa liściasta na pierwszym zdjęciu :)
| 17:05 sobota, 26 października 2019 | linkuj To u was też wiało ale na szczęście ciepło.