• Sprzęt BMC Bike MaChine

Wiertnia Pławce

Sobota, 21 grudnia 2019 · dodano: 21.12.2019 | Komentarze 6

Ostatnio brat wspominał nam, że w Pławcach uruchomiono nową wiertnię, w której wydobywany jest gaz, więc postanowiliśmy ją zobaczyć z bliska. Od rana trochę padało, ale na szczęście na drogach nie było aż tak mokro, więc jechało się dobrze. Mi jak zwykle zmarzły palce u rąk, bo dokonałam błędnego wyboru rękawiczek. Eh... zawsze coś :).

Wiertnia Pławce (© anka88)

Świąteczny klimat na Rynku w Pobiedziskach (© anka88)

JPbike
| 21:31 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj Klimat u Was na Rynku też jest spoczko :)
A może wypróbuj dwie pary rękawiczek - obcisłe i na to luźniejsze.
| 09:48 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj Gdy ostatnim razem założyłem złe rękawice na drugi dzień nadgarstki mnie cały dzień bolały
| 05:14 niedziela, 22 grudnia 2019 | linkuj Ładnie na Rynku w Pobiedziskach :)
| 23:06 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj JAk ktoś ma dobrego Skila to może wsadzić ręce do kieszeni jak zimno :P:P:P:P:P:P
| 21:58 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Zawsze warto do plecaka lub kieszonek zapakować zestaw rękawiczek zapasowych. Choć ja też wychodzę z założenia, że jak na starcie jest zimno, to jeszcze nic nie znaczy, bo przecież człowiek się rozgrzewa. Najczęściej co prawda ta teoria jest błędna, ale warto jakąś mieć :)
tanova
| 17:47 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Tylko pięć stopni u Was dzisiaj? To faktycznie ciepłe rękawiczki bardzo wskazane, zwłaszcza na takiej dłuższej wycieczce.