• Sprzęt BMC Bike MaChine

Podsumowanie 2019 roku

Wtorek, 31 grudnia 2019 · dodano: 31.12.2019 | Komentarze 5

Kończymy kolejny rok z rzędu, więc spróbuje go pokrótce podsumować.

W 2019 r. udało mi się wykręcić dystans ok. 5 tys. km - mniej jak w ubiegłym roku, ale jestem zadowolona, że cały czas się ruszam :).

Nie osiągnęłam jakiś wielkich rekordów, przejechałam jedynie 2 setki w ciągu roku, ale nie kilometry są ważne, a miejsca, które udało nam się wspólnie z Grześkiem odkryć. A tych miejsc było naprawdę sporo: Szamotuły, Obrzycko, Stobnica, Toruń, Poznańskie Szachty, Kcynia, Nakło n. Notecią, Żuławy Wiślane, Ujście Wisły, Wyspa Sobieszewska, Mierzeja Wiślana, Gmina Międzychód,  Drezdenko, Kruszwica, Powidzki Park Krajobrazowy, Rudawy Janowickie, Sudety Zachodnie, WPN, Wyrzysk, Łobżenica i wiele, wiele innych... To był bardzo obfity w wycieczki rok, który będę na pewno miło wspominała.

Z takich nowości to od 2019 roku zaczęłam jeździć w butach SPD - nowe doświadczenie, na początku były obawy, ale z każdą kolejną wycieczką było coraz lżej.

No i wreszcie w tym roku doczekałam się nowej ścieżki rowerowej z Pobiedzisk do mojego rodzinnego Iwna (co prawda prace nadal trwają i trwać będą do października 2020 r., kiedy to ma powstać zupełnie nowy asfalt).

Mam nadzieję, że w następnym roku uda nam się wspólnie z Grześkiem odkryć kolejne, nowe miejsca, w których rowerami nas jeszcze nie było.

Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2020 Roku!

A dzisiaj wspólnie z Grześkiem i p. Krzysztofem zakończyliśmy rok w Puszczy Zielonce.

Do zobaczenia w 2020 Roku :) (© anka88)