• Sprzęt BMC Bike MaChine

Wokół komina

Niedziela, 9 lutego 2020 · dodano: 09.02.2020 | Komentarze 3

Teoretycznie roweru dziś nie planowałam, ponieważ w dniu wczorajszym podczas wycieczki odezwała mi się kontuzja i zaczął doskwierać mi ból w lewej nodze na wysokości kolana po zewnętrznej stronie. Podejrzewam, że to ścięgno, albo więzadło, które odzywa mi się co jakiś czas, zwłaszcza przy dalszych dystansach. Na szczęście ból ustał i postanowiłam zrobić rundkę po okolicy, jadąc ostrożnie i nie przeciążając nogi. Poza tym przy tak pięknej pogodzie wysiedzieć w domu nie byłoby łatwo.

Droga Krześlice - Wronczyn (© anka88)

Przeczyszczone rowy w miejscowości Złotniczki (© anka88)

| 05:06 poniedziałek, 10 lutego 2020 | linkuj Życzę zdrowia!
| 23:08 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj To fakt, nie dało się w domu wytrzymać :)

Zdrówka życzę. Ja akurat żelatyny (produktu odzwierzęcego) nie będę polecał, ale pewnie to działa. Jednak wolę zasugerować rozgrzewkę przed wyjazdem :)
| 18:47 niedziela, 9 lutego 2020 | linkuj Trzeba wcinac żelatynę, dobre na stawy i kontuzje tego typu. A w rowie brakuje tylko Ryb :). Pozdro