• Sprzęt BMC Bike MaChine

Turostówko_Kiszkowo

Niedziela, 1 marca 2020 · dodano: 01.03.2020 | Komentarze 4

Podczas dzisiejszej wycieczki towarzyszył nam ojciec Grześka, który przyjechał do nas pod sam dom. Po chwili już wszyscy byliśmy na rowerach i obraliśmy kierunek jazdy w stronę Kiszkowa. Najpierw pojechaliśmy do Turostówka, gdzie chłopacy wjechali na górkę, żeby zrobić zdjęcie, a ja zostałam na dole. Po ostatniej kontuzji kolana wolałam go nie przeciążać. Po dojeździe do Kiszkowa zrobiliśmy sobie krótką przerwę, po czym ruszyliśmy w kierunku Dąbrówki Kościelnej. Ostatecznie odbiliśmy w stronę Karczewka, ponieważ na niebie zaczęły pojawiać się ciemne chmury, które na szczęście udało nam się ominąć. Dopiero po dojeździe do domu lunęło deszczem, ale my w tym czasie zajadaliśmy już pyszny obiadek.

Na polach coraz więcej żurawi (© anka88)

Grzesiek wjeżdża na wzniesienie w Turostówku (© anka88)

A tutaj razem z tatą Grzesiek zjeżdża ze wzniesienia (© anka88)

Piękne ptaki, które lubię fotografować (© anka88)