• Sprzęt BMC Bike MaChine

Misja - powrót z pracy

Czwartek, 9 kwietnia 2020 · dodano: 09.04.2020 | Komentarze 6

Nastały trudne czasy, w których nie jeździ się z przyjemnością, a z duszą na ramieniu. Ja przynajmniej dzisiaj tak miałam, kiedy zdecydowałam się na szybki przelot przez jedną z dróżek leśnych, żeby dostać się do planowanego miejsca spotkania. Pustki w lasach są, to prawda, ale to jeszcze bardziej podniosło mi ciśnienie :). Wreszcie udało mi się wykręcić chociaż 20 km, bo wyjechałam Grześkowi naprzeciw. Wracaliśmy w odstępach min. 2 metrów, a czasami nawet i większych.

Powrót Grześka z pracy (© anka88)

tanova
| 19:42 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj Ja też tak mam. Stresuje mnie, czy nie natknę się na jakiś patrol, mimo, że to niezbyt prawdopodobne.
Marecki
| 13:33 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj Mnie kilka mijanek policyjnych utwierdziło, że policja ma chyba w nosie samotnych rowerzystów. Większa kasa jest na tych gałganów co mają przymusową kwarantannę i wychodzą i tych co się gromadzą..Tak więc Aniu, spokojnie ;)
| 22:24 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj O ile samej jazdy się nie czepiają zbyt mocno, o tyle lasy, parki, bulwary są już na tapecie mocno. Nie wiem czy bym wjechał :D
montana21
| 20:38 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Adrenalinka dodaje powera i jazda na całego :D.
| 19:54 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Wjechac pół biedy ale wyjechać z lasu nienatknąwszy sie na policję to jest stres
| 19:33 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Oj, ryzykownie, ryzykownie :)

Co za czasy, że ruch w lesie dla władzy to nie zdrowie, a zagrożenie życia... :/