Jezioro Miejskie w Okońcu

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 6

Dzisiaj cel wybrałam ja, a Grześkowi przypisane zostało miano "przewodnika", bo tylko On wie jak poruszać się po Puszczy Zielonce, żeby dojechać nad Jezioro Miejskie w Okońcu (ja sama miałabym z tym problem). Zatem po obfitym śniadaniu ruszyliśmy w drogę. Dzisiaj wiatr też nam towarzyszył, ale nie tak bardzo jak w dniu wczorajszym. Zresztą po wjeździe do lasu można zapomnieć o wietrze. Nie można za to spokojnie jeździć z odsłoniętą twarzą, ponieważ na leśnych ścieżkach były dziś tłumy zarówno rowerzystów, jak i spacerowiczów. No ale cóż... nie zmieni się to, dopóki ponownie lasy nie zostaną zamknięte. Jechało się przyjemnie i udało nam się odwiedzić tereny, w których dawno nie byłam.

Dla Grześka ani podjazdy ani piach nie są straszne (© anka88)

Jezioro Miejskie w Okońcu (© anka88)

Jezioro Kamińsko (© anka88)

Na drogę wyszły nam dwa daniele (© anka88)

I nawet reagowały na nasze gwizdy :) (© anka88)

| 17:01 wtorek, 28 kwietnia 2020 | linkuj Wy to macię szczęście do pozowania przez zwierzęta.
davidbaluch
| 10:40 wtorek, 28 kwietnia 2020 | linkuj Zwierzaczki jakby zdziwione co tu ludzie znowu robią. A jezioro wygląda pięknie.
| 04:08 poniedziałek, 27 kwietnia 2020 | linkuj Super spotkanie z danielami :)
| 20:21 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Grigor powinien zostać oficjalnym przewodnikiem po Zielonce :)

Spotkanie z danielami - kosmos. Zazdroszczę :)
| 19:39 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Kurde skąd wy mieliście taką temp :P Super fotki jak z lata prawie :D POZDRAWIAM
Marecki
| 19:03 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Super ujęcie Danieli. Ja ich u siebie nie widuję za często, saren sporo, ale daniele sporadycznie.
Jezioro w Okońcu niczym Szmaragdowe w Szczecinie :)