Trochę terenu, trochę asfaltu...

Piątek, 8 maja 2020 · dodano: 08.05.2020 | Komentarze 10

Wolne popołudnie, więc znalazł się czas na rower. Tym razem swoją wycieczkę rozpoczęłam od terenu w PK Promno po którym troszkę się pokręciłam. Następnie przedostałam się w okolice Kowalskiego. Jadąc wzdłuż jeziora postanowiłam odbić w kierunku Kołaty, a stamtąd polną drogą do Tuczna. W sumie to takiej trasy nie planowałam, ale jak zwykle pomyliły mi się ścieżki :). Mimo wszystko nic się nie stało, bo towarzyszyła mi super pogoda.

Las o tej porze wygląda pięknie (© anka88)

Polny odcinek z Kołatki do Tuczna (© anka88)

Pobiedziskie gęsi rosną jak na drożdżach (© anka88)

Marecki
| 14:05 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Gęgawy są mało płochilwe..
davidbaluch
| 13:48 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Ależ piękne gąski
JPbike
| 09:42 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj A jakże fantastyczne efekty świetlne na pierwszej fotce - aż chce się tędy pomykać :)
| 19:01 sobota, 9 maja 2020 | linkuj "Las o tej porze wygląda pięknie" tylko żeby w nich piachów i wody nie było
kubolsky
| 20:38 piątek, 8 maja 2020 | linkuj W Tucznie na wysokości sklepu mijałaś dwóch typów na szosach. Dopiero po połączeniu kropek zorientowałem się że to Ty. Zdążyłem jeno się odwrócić i wydrzeć, jak widać bezskutecznie ;)
| 20:32 piątek, 8 maja 2020 | linkuj Rodzinnie nad jeziorem :P na ostatnim zdjęciu.
Jak masz tel z GPS to się nie zabłądzi :P
| 20:03 piątek, 8 maja 2020 | linkuj O kurcze, mijało mnie dzisiaj sporo rowerzystów na odcinku Tuczno - Pobiedziska i pewnie gdzieś musiałam Ciebie przeoczyć. Ale mimo wszystko dzięki za podrowienie :)
| 19:52 piątek, 8 maja 2020 | linkuj Zgadzam się. Las wygląda pięknie teraz, tyle zieleni :)
kubolsky
| 18:59 piątek, 8 maja 2020 | linkuj Jeżeli w Tucznie ktoś darł się do Cienie "Cześć Ania!" to to byłem ja :P
| 18:27 piątek, 8 maja 2020 | linkuj Krótka relacja, a jaka bogata w świetne fotki :)

Gęsiom chyba dobrze w tych Pobiedziskach, bo zdecydowanie wyglądają na wyluzowane :)