Miłosław - Śmiełów - Żerków

Niedziela, 10 maja 2020 · dodano: 10.05.2020 | Komentarze 9

I takie spontany to można sobie od czasu do czasu urządzać. Konkretnych planów na dziś nie mieliśmy, pomysł na wyjazd w okolice Miłosławia narodził się nagle, więc nie było co się długo zastanawiać tylko spakować rowery do auta i w drogę. Po dojeździe na miejsce było pochmurno, potem delikatnie nas skropiło, a na końcu wracaliśmy w pełnym słońcu. I w to mi graj. Grzesiek jest naprawdę doskonałym przewodnikiem. Wybrał dla nas fajną trasę podczas której mogliśmy cieszyć oczy pięknymi widokami. W okolicach Śmiełowa i Żerkowa byłam parę lat wcześniej. Dzisiaj po raz kolejny udaliśmy się w to miejsce, ponieważ o tej porze roku jest tam najpiękniej, a przy okazji poznałam nowe szlaki, którymi jeszcze się nie poruszałam.

A tu Cię mam :) (© anka88)

Most kolejowy w Orzechowie (© anka88)

Akurat trafiliśmy na przeprawę promową (© anka88)

Muzeum Adama Mickiewicza w Śmiełowie (© anka88)

Jedna z atrakcji parku - Ogródek Zosi (© anka88)

Punkt widokowy na Wale Żerkowskim (© anka88)

Wcześniej na Wale nie było tarasu widokowego, dzisiaj byliśmy na nim po raz pierwszy (© anka88)

Kościół w Brzostkowie (© anka88)

Warta w Nowym Mieście (© anka88)

W drodze powrotnej musieliśmy pokonać 10 km odcinek przez Las Żerkowsko - Czeszewski (© anka88)

Zespół pałacowo - parkowy w Miłosławiu - obecnie mieści się tu szkoła (© anka88)

Browar Fortuna - tutaj produkują moje ulubione piwko Fortuna Czarna (© anka88)

| 21:21 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Objeżdżałem sporą część tych rejonów w zeszłym roku. Bardzo przyjemne tereny :-)
tanova
| 13:02 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Aż sobie zerknęłam na mapę - w którą stronę się udaliście. Bardzo fajne okolice i zawsze można odkryć coś nowego.
Hasky05
| 11:33 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Piękny zajączek , i pikny browar , czarna Fortuna też ląduje w moim kuflu od czasu do czasu , niezła.pozdrawiam
Marecki
| 08:20 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Myślałem że promy ze wzglu na suszę i niski poziom rzek nie kursują, a tu prosze. Brawa za króliczka..Fajna wyrypa..
jerzyp1956
| 07:11 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Co tu dużo pisać fajna wycieczka.
davidbaluch
| 05:41 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Ale słodziak królik...
| 04:01 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Interesująca fotorelacja :)
JPbike
| 21:33 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Oj, ciekawe okolice. Widoczek z Wału Żerkowskiego chyba kojarzę z tamtejszego maratonu :)
| 20:47 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Fajny spontan, tym bardziej, że z browarem w tle :)

Za zdjęcie zająca w takiej jakości szacun, płochliwe to gnojki :)