Las Czerniejewski

Sobota, 16 maja 2020 · dodano: 16.05.2020 | Komentarze 3

Dzisiaj nieźle zawiewało, więc musiała nastąpić ucieczka do lasu - tym razem był to Las Czerniejewski. Podczas cichych rozmów nagle na drodze pojawiły się łanie, które w pierwszej chwili zaczęły nas obserwować, a potem schowały się pośród drzew. Po lesie jeździło się bardzo przyjemnie, a teren wszedł nam w nogi. Dopiero na otwartych przestrzeniach wiaterek dawał o sobie znać, ale na szczęście więcej było lasu jak pól.

Łanie są czujne (© anka88)

Las Czerniejewski ma super ścieżki (© anka88)

| 20:32 niedziela, 17 maja 2020 | linkuj Zwierze przyzwyczaiły sie do pustego od ludzi lasu a tu jeb :P
montana21
| 19:51 sobota, 16 maja 2020 | linkuj No droga na drugim foto rzeczywiście super. Do tego piękna zieleń i można się snuć w takich rejonach ...
| 17:04 sobota, 16 maja 2020 | linkuj No i znowu Wy i jelenie - to się nazywa szczęście :) I jeszcze fota udana - brawo! Jak mi się zdarzy takie spotkanie, to nanosekundę później już nie ma obiektów do focenia :)