Las Czerniejewski z chłopakami

Sobota, 13 czerwca 2020 · dodano: 14.06.2020 | Komentarze 2

Na weekend przyjechał do nas Wojtek, brat Grześka, więc nadrabialiśmy zaległości towarzyskie. Tak się fajnie złożyło, że Wojtek miał ochotę pojeździć z nami na rowerach, więc wykorzystaliśmy jego chęci i dopiero wieczorem pojechaliśmy do Lasu Czerniejewskiego, ponieważ w dzień upał dawał się we znaki i to była jedyna odpowiednia pora. Przy okazji pokazaliśmy Wojtasowi okolice Iwna, a drogę powrotną do Pobiedzisk mogliśmy pokonać przez nową ścieżkę rowerową, która niedawno została wylana na całej długości planowanego odcinka.

Bracia w Lesie Czerniejewskim (© anka88)

Obecny widok na polach (© anka88)

Nowy asfalt Iwno - Kociałkowa Górka (© anka88)

Teraz mam piękną ścieżkę do Iwna (© anka88)

| 21:19 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Jak widzę ten asfalt to czuje jego zapach i temperaturę :D świeżo po wylaniu
| 20:04 niedziela, 14 czerwca 2020 | linkuj Wyjątkowo nie mam się do czego przyczepić w temacie DDR :) Świetna "kłosowa" fota :)